Vianočný HOP... súťažíme!


Nazdar knihomolovia 8)

K príležitosti vianočných sviatkov sa rozdávajú darčeky! Neminie vás to ani na mojom blogu!



Syki usporiadala Vianočný knižný HOP, do ktorého som sa rozhodla zapojiť. Stačí, ak vyplníte formulár a počkáte do Vianoc 8P

Pár všeobecných záležitostí:
- súťaž trvá od 6.12. do 22.12.2013
- je otvorená pre SR aj ČR
- 1 výherca vyhrá 1 knižku
- do súťaže vstupujete vyplnením formulára 
- potešili by ste ma, ak sa stanete GFC či FB sledovateľmi blogu


Čo môžete vyhrať?
Vydavateľstvo FRAGMENT láskavo venovalo do súťaže úžasnú knižku Erebos v slovenčine, za čo im veľmi pekne ďakujem.
V prípade, že bude výherca z Česka, mám k dispozícii českú verziu tejto knižky, takže mu môžem poslať tú, ak bude chcieť.



SÚŤAŽNÝ FORMULÁR



A teraz už utekajte súťažiť a odhopkať na ďalšie blogy 8) 



E_V_E

Komentáre

  1. Danke schoon za súťaž a neváhaj sa zapojiť aj do tej mojej na lenaaoi.blogspot.com... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite budem prezerať všetky hopkajúce blogy 8)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Tiež si myslím, je skvelá. V takejto obálke sa mi páči dokonca viac ako v tej novej verzii 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára